torsdag 25 juli 2013

Tuff dag

Igår var en jobbig dag, var på Leos grav och lämnade en liten gossedjurshund. Den symboliserar nicks hund Kelly som de precis fick ta bort, jag hoppas Kelly springer och leker med Leo och vaktar honom så att han mår bra❤ 

Jag har massa symptom på stress, jag tappar ord (mer än vanligt), tycker det är jobbigt att fatta beslut och blir jättestressad av att ha flera saker som måste göras, även om det inte är något stort... 
Jag som brukar vara bra på just det... Tur jag har bra vänner och familj som hjälper mig med brölllopsbestyren :) 

Vi shoppade lite för bröllopet igår och bestämde blommor. 

Fler och fler saker faller på plats...

Saknar dock mitt gamla spralliga och energiska jag, men å andra sidan- hur många nattammande småbarnsmorsor känner sig spralliga och energiska? 

Det är synd bara att oron efter neotiden sätter så djupa spår att det är svårt att njuta fullt ut. 

Vi är nästan lite maniska i säkerhetstänket, vågar inte stänga till vagnen helt tex, det ökar risken för spädbarnsdöd, allt sånt leder till extra meck...

Sen blir jag ju inte piggare av att försöka lära honom att sova själv mitt i natten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar