lördag 13 juli 2013

Soffpotatis

Oj vad det var svårt att ta sig ur soffan idag... 
Efter att spenderat torsdagen med läkarbesök och fredagen med att ha det mysigt hos syrran på dagen bestämde vi oss för att ha en hemmadag idag.

Jag har nästan suttit i soffan hela dagen, med avbrott för att äta, duscha och bada Jonathan har jag inte gjort mycket alls.

Kände mig först stressad över det, men jag har ju trots allt suttit med Jonathan i knät hela dagen, det är ju det han gillar mest, så att skämma bort sin son med att ha honom nära kan ju knappast vara dumt :) dessutom är det svårt att hitta på saker som inte innebär vara i solen eller träffa för mycket folk...

Var så mysigt att hälsa på syrran igår, är en oas i stan, så att vi känner oss mindre instängda är verkligen skönt att ha henne nära...

Ibland är det fascinerande hur mycket plats en sån liten krabat kan ta :) 
Jag är konstant trött och initiativlös, men får jag vara nära Jonathan spelar det ingen roll :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar