fredag 19 juli 2013

Tillväxtspurt?

Tror Jonathan har kommit in i en tillväxtsspurt, större delen av målen går det mindre än en timma emellan... Trodde jag skulle bli tokig inatt, matade och gick och lade oss och då var han typ hungrig igen... Så om jag är trött, grinig och okontaktbar det närmaste så är jag i koma ;)

Ska ut och plocka lite blåbär med Fossing strax, får väl ta med en amningsnapp och amma i skogen, för jag hinner väl knappt utanför dörren innan han är hungrig ;) 

Bröllopsplanerna börjar skrida framåt i full fart, tur man har vänner som kommer med en massa bra lösningar :) 

Ska prova klänning på måndag, den jag beställde på nätet passade inte alls tyvärr... Så himla synd, var en precis sån som skulle passat mig, om den passat haha...


Fick för några dagar sen veta att en väns ena tvilling inte heller överlevde och det gör så ont! Jag önskar att ingen annan mamma får gå igenom vad vi gått igenom, men naturen är grym, det får vi väl inse även om det är svårt att acceptera :( vad är vitsen med att vara välsignad med två barn när man inte får se dem växa upp? 
Jag hoppas iallafall att deras neoresa blir så kort och smärtfri som möjligt...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar