tisdag 16 juli 2013

Tiden springer iväg...

Dagarna verkligen springer iväg och vi njuter av att vara en familj :) speciellt dagar som idag när Jonathan har låtit mig sova "mycket" inatt, först tre timmar i sträck, sen två, nytt rekord :) känner mig som människa igen :)

Vi har varit hos mamma och pappa inatt, åkte hit för att prova brudklänning i Ulricehamn, men den passade tyvärr inte alls :( i förrgår var vi i Varberg så att Jonathan fick träffa min mormor och morfar, även om dom inte får hålla än, så är det bra för dom att träffa honom. Sen sa vi hej till pillan och barnen med, är så glad att det är sommar så vi kan vara ute :)

Ska göra ett ultraljud på huvudet idag med, hoppas verkligen det är sista! Och sen till BVC, tror vi kommer behöva slöa lite sen. 

Bröllopsplaneringen är i full gång nu, jag letar klänning eftersom den jag beställde från England inte passade och Fossing jagar catering. Pillan och Seb börjar titta på toastandet och mamma o pappa åker till Tyskland och handlar öl/vin :)

Det ska nog bli bra det här...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar