fredag 31 januari 2014

Inte still en sekund!

Trots att Jonathan har haft en vecka med kass mage har han massa energi att ta sig fram över golvet! Han kryper/ålar i en himla fart...det blir inte en lugn stund här hemma... Till råga på allt har vi ju inte vågat oss ut så mycket med tanke på hans kassa mage... Så typiskt, denna veckan hade både han och jag behövt det. I onsdags skulle jag tränat med föräldragruppen. En tjej i gruppen är utbildad PT och skulle sätta ihop ett träningsprogram att göra ute i samband med promenaden, men jag tycker inte det är juste mot Jonathan att vara borta så länge i vagnen, vill ju inte att han ska ligga i skiten bokstavligt talat. Sen tror jag inte det är något som smittar, men har inte velat riskera att träffa andra barn inomhus heller ifall att... Så ingen babyrytmik igår och inget bad idag :( det hade varit bra för oss båda ju, speciellt med den extra energin han har... Uppe på detta har nick varit hemma sjuk, han jobbade i onsdags trots att han inte mådde bra och sen har han mått riktigt kass och varit hemma och snorat och nyst om vartannat. Nu verkar Jonathan ha fått lite med, men jag hoppas jag bara inbillar mig...

Vi budade på hus igen i veckan, men det blev inget igen, då gick vi ändå högt!! Börjar bli lite trångt här, men men, det blir väl vår tur någon gång med...

I lördags var jag och Nick ute på vårt första restaurangbesök med barnvakt. Vi firade hans trettioårsdag, så himla mysigt och välbehövligt, var fantastiskt att vara bara vi i några timmar, men lika skönt att komma hem till Jonathan efteråt :) 



Resultatet av frisörbesöket

I badet för första gången

Bara sekunder emellan :) nu när han fått fart vill han inte vara still!

Hittade denna, gillar den :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar