lördag 11 januari 2014

Tjuvkik


Vi har fått möjlighet att gå på en förvisning på ett hus i hindås, detta är isåfall nästa helg. För att se om det är värt det så åkte vi på tur idag, vi tog även en tur till sandared utanför Borås, men det är i längsta laget. 

Radhus är ju inte direkt drömmen, men det är ju perfekt med Jonathan, tryggt, säkert och många barn. Det fanns en lekplats i mitten av husen så det är ju väldigt barnvänligt.

Idag testade vi en ny välling, fullkorn med päronsmak, en halv portion gick ner, det är mycket mer än en mun följt av grimaser. 

Det känns lite underligt att vi idag skulle suttit med två grabbar på ett halvår, men sitter istället med en kille som är 8,5 månader istället. Men vilken kille, glad och energisk och han utvecklas med rasande fart. 
Nu börjar vi känna oss lite mer normala med, igår hade vi besök av Jenny och Reine och imorgon kommer en kollega från jobbet. Det var kul att få bjuda på mat och laga mat, speciell med allt jobb Jenny la ner på bilder och filmer efter bröllopet :) vi fick en fin växt som jag ska göra mitt bästa för att inte döda :)

Önska oss lycka till med husletandet, vi börjar få lite panik här hemma med bristen på plats! Jag vill kunna ta hem folk utan att knö  ihop oss runt ett för litet köksbord :)

Tror själv att bilderna på Jonathan är roligare än texten jag skriver, så jag lägger med en bunt :)

Far och son kollar på hockey :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar