måndag 4 november 2013

Jonathan fortsätter att överträffa alla förväntningar

Idag har vi varit på återbesök på BVC igen, Jonathan väger nu stadiga 6400g och har växt till 61 cm. Han fortsätter att öka snabbare än sin kurva och han utvecklas fantastiskt bra i allt! 
Sen charmade han självklart BVC-sköterskorna med att le stort åt dem flera gånger :) 

Helgen som var spenderade vi på hotell i Halmstad, vi gjorde en minibröllopsresa för en del av pengarna vi fick när vi gifte oss. Så himla mysigt! Jonathan betedde sig exemplariskt och sov sig igenom huvudrutten och desserten på lördagen så att jag fick äta i lugn och ro. 

Halmstad är en väldigt mysig stad.

På söndagen åkte vi till dalsjöfors på vägen hem för att vara med på minnesgudtjänsten där de läste upp namnen på de som avlidit under året. Det kändes i hjärtat när nästan alla andra som de läste upp var gamla, men samtidigt kändes det bra att få sitta i lugn och ro och bara tänka på Leo, att ge sorgen sin tid och att tända ett ljus för honom. Jonathan var kvar hos mamma. Hon har stickat hans mysiga mössa och tröja :)

Vi har börjat titta på hus nu, det börjar kännas väldigt trångt här nu och jag längtar efter ett hus med trädgård och stort kök! 

Jag borde egentligen städa istället för att sitta här då en mäklare kommer och värderar lägenheten imorgon, men då jag inte sovit så bra inatt orkar jag helt enkelt inte just nu. Solen kom just fram, så jag kanske ska försöka promenera lite istället :) 









2 kommentarer:

  1. I Limabacka är det bra att bo ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fel sida för oss, men attans bra grannar har jag hört ;)

      Radera