söndag 27 oktober 2013

Sjuk liten kille

Stackars lilla hjärtat är förkyld. Vi öser saltvatten ner i näsan på honom och hoppas på att det ska lösa upp. Stackarn är så trött på nässug och saltvatten att han slåss så fort vi kommer i närheten. Skulle köpa nezeril för bebisar, men tydligen är det ändrade rekommendationer nu och barn under ett ska inte använda avsvällande.
Jag sitter med honom i soffan och sover på nätterna för att han ska få lite bättre lutning och bli mindre tät, men det sliter på mig, ingen bra sovställning. Har svårt att somna med då jag hör hur han har det jobbigt att andas. 

I fredags var det 6 månader sedan Leo somnade in, när jag tittar på bilderna nu ser jag att han är lik Jonathan, de skulle säkert blivit ganska lika. Bra att Ullis och Stefan var här så att kvällen inte blev så tung, kolla på fina bröllopsbilder livar upp.
Jag är glad att mamma åkte till graven, även om vi tänder ljus för honom här, så känns det bra att det brinner ett ljus hos honom med...

Bilderna nedan är på en trött och utslagen Jonathan och på Leo. Skillnaden i Leos hudfärg beror på att han hade svårt att syresätta sig i slutet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar