fredag 11 oktober 2013

I found my smile

Det känns som om jag behövde den här bröllopsfesten, jag log mycket, hela dagen och hela kvällen! Känns som om jag äntligen hittade mitt leende igen. Det kommer lättare nu :) jag behövde få en stor dos av mina älskade vänner och familj :)

Igår åkte de sista bröllopsgästerna hem, var bra att de stannade några dagar då att det inte kändes som om festen tog abrupt slut. Vi mötte dem på universum i måndags, bjöd hem dom på havskräftor i onsdags och tog ned den till aeroseum i torsdags. Att ta med en flygtokig kille till ett ställe där man får sitta i flera viggenplan och dessutom köra en simulator i ett är som att ge en unge fri lejd i en godisbutik :) var ett nöje att vara med :)

Idag skulle nicks pappa fyllt 63, jag önskar så att han fått se hur stilig nick var i kilt och hur stor hans barnbarn blivit. Men jag tror han leker med Leo istället, de har bra sällskap de där två.

Lite foton från när nicks morfar träffade sitt barnbarnsbarn för första gången och lite till :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar