torsdag 28 november 2013

Slut på lugnet

I förrgår la jag Jonathan i sitt babygym medan jag tömde diskmaskinen. När jag kom tillbaka låg han långt utanför och höll på att backa runt.

Igår när jag hämtade hans mat och kom tillbaka var det likadant. Men oj vad stolt han är. Är så kul att se hur han utvecklas.

Jonathan fortsätter gå upp och jag går ner. Det går lite långsamt, men jag orkar inte jobba jättehårt  på det heller. Förra veckan hade jag gått ner totalt 6,5kg vilket verkligen börjar synas och kännas. Det känns bra.

Har kommit igång och går ganska mycket och varje onsdag går jag med föräldragruppen. Först till Krokslätt, sen upp på safjället och runt där. Det blir en bra och tuff promenad :)

Hälsar på hos mamma och pappa och på lördag ska de följa med och kolla på hus. Huset är ganska litet och kan behöva en utbyggnad framöver, så vi får se om det är möjligt först. Men det är mysigt och har potential. Är lite trött på mig själv, nu är det mitt i natten, Jonathan sover och jag är vaken- onödigt ! 

För att få vardagen och matlagningen att gå ihop har vi testat linas matkasse. Hittills är vi nöjda, det är intressanta nytänkande och goda recept. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar