tisdag 9 juni 2015

Världens bästa brorsa <3


Tisdag dag fick Jonathan hälsa på sin bebis och mamma! Har saknat honom så hjärtat brister!!
Han var såklart världens gulligaste brorsa! Klappade fint och var nyfiken och stolt :) sen petade han på allt i hela rummet, lyckades trycka på larmet och hade allmänt kul. Var skönt att han inte verkade för avundsjuk alls :) 
Älskade underbara unge <3
Tror flygplanen på bodyn var mer intressanta än Lucas 

I måndags kväll fick jag plötsligt frossa och kände mig allmänt kass, var först orolig för infektion, men det visade sig att mitt blodvärde var nere på 63, borde ligga närmare 120, så jag fick två påsar blod på kvällen och en till på morgonen, så nu har jag lite färg på kinderna igen och känner mig mycket bättre :) 
Om vi har tur blir det hemgång imorgon :)
nu ska bara läkaren säga ok om mig :)
Lycklig Jonathan får sitta på moppe med gammelmoster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar