tisdag 27 augusti 2013

vad gör man som föräldraledig

vad gör man när man är hemma med sin lille egentligen?
har massor av folk i borås att hälsa på, som bara går hemma, men inte så mycket här i gbg.
det blir ju lite dyrt att hålla på att åka fram o tillbaka med, speciellt med mammapengen, den är inte så hög...

tror Jonathan är inne i en tllväxtperiod med, han äter och äter, känner mig som en mjölkko, däremellan vill han helst bli buren, så kontentan av det hela är att jag får absolut ingenting gjort och hela kroppen och jag är skittrötta. Intalar mig själv att det är ju bara en kort period :) En dag kommer jag titta tillbaka och drömma om hur skönt det var när han inte sprang runt :)

det börjar närma sig bröllop också, är nästan så att jag blir stressad av att jag inte känner mig mer stressad, verkar ju som att alla blir lite hysteriska med alla detaljer, men vi har präst, kyrka, hindersprövning, lokal, mat och öl. Skulle någon detalj skita sig, så blir vi gifta och har en kul fest iallafall. Med alla vänner och släkten där så blir det kul oavsett :)

tänkte skriva massa mer, men nu vaknar mitt lilla kryp och är hungrig igen...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar