söndag 4 augusti 2013

Annat liv

Mitt liv är så förändrat, från att jobba med stora dyra projekt till att gå upp mitt i natten och bli kräkt på. Att numera tycka att 5 timmar i rad är oändligt lång sömn ;)

Jag och Jonathan körde klädbyten i natt, kan tro att han ville prova alla fina storlek 50 som han numera kan ha ;) hans älskade fina 44:or är numera officiellt för små, bitterljuvt :) många av dem har varit så fina, men nu är det "riktiga" storlekar som gäller :) en riktig bebis :)
Funderar på att sälja av lite, men tror inte jag har hjärta till det, inte mycket pengar och ändå så många minnen :)

Har dessutom insett att det där med fina färger på babykläder är bara kul tills man ska tvätta, babyblått är numera en bra färg hihi. 

Nick den stackarn är slut, han har haft en bökig Jonathan nästan hela natten så jag fått sova :)
Och igår var vi på tjolöholms slott med en mycket gnällig lillkille...
Han är sån ögontjänare att han antagligen gjort slut på sitt Goa humör när nicks mamma och släkt varit här i veckan ;) kul att Jonathan får träffa sin engelska familj med ❤
 snart kommer Nicks syster, så då blir väl Jonathan en ängel igen hihi 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar