tisdag 20 augusti 2013

Hur svårt kan det vara???

Fick en gratis fotobok genom telenor, blir så grymt frustrerad när bilderna inte går att zooma ut, när formaten inte stämmer och allt ska vara så jäkla svårt, jag vill ha fyra bilder per sida med lite text, hur *%@#&@ svårt ska det vara ( för er som inte förstod var det seriefigurs-svärord ;))
Det hjälper ju inte att jag har haft Jonathan klistrad som ett frimärke hela dagen. Så fort jag försöker göra något gnäller han, när nick kom hem ville han vara hos honom en stund, sen äta, äta, äta... 
Jag hinner ju inte fokusera, har aldrig testat ett enda sånt program jag är riktigt nöjd med, kanske är det för att tålamod inte är min grej ;)

Älskar vårt lilla kryp, men det blir lite jobbigt när jag försöker gå en promenad och han skriker tills vi är hemma, försöker lägga honom i hans bädd och han skriker tills jag plockar upp honom... Men så ler han, då slutar det snabbt vara jobbigt :)

Nick är tillbaka på jobbet, de är så gulliga och han har fått fina presenter till Jonathan! 

Jag hoppas min nymatade lilla prins är lite mindre mammig imorgon ❤ 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar