torsdag 8 augusti 2013

BVC-besök

Idag åkte Lisa och kev hem och vi åkte till BVC för att väga Jonathan. Upp 220 g på en vecka och nu stabila 3690 :) 

När vi skulle ut från BVC mötte vi tvillingar, trodde det skulle vara ok, men när jag såg dem ligga och krama varandra i vagnen kändes det som om någon slog mig i magen :(

Jonathan fick tid för operation igår, så nästa vecka blir hektisk för oss. 
Måndag: vaccination
Tisdag: återbesök hos förlossningsläkaren
Onsdag lugnt
Torsdag inskrivning kirurgen
Fredag operation
Lördag hem från kirurgen

Skönt att få operationen gjord, jobbigt att han ska sövas igen :( 

Tur att mamma kan följa med så att nick kan jobba. 

Borde börja jobba på vikten inför bröllopet, men orkar verkligen inte, misstänker att jag kommer fotoshoppa några bröllopsfoton haha misstänker att jag är en av få som gifter sig när jag stör på toppen av min viktkurva :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar