tisdag 13 januari 2015

Fortsatt inskolning och neobesök

Jonathan är så himla duktig! 
Han har sovit själv på dagis och varit där utan mig flera timmar två dagar i rad. Han blir glad när jag kommer, men inte så att han verkar ha saknat mig. Han trivs helt uppenbart. Personalen är toppen och det är inte så kaosartat många barn per personal som jag har hört om av kompisar att det är på många andra förskolor! 
Jag känner mig helt lugn med att lämna honom i deras kompetenta händer! 
De är jobbigt att vara på dagis, innan han somnade ikväll ar han så trött att han vinglade- lilla hjärtat!!

Idag var vi på återbesök på neo, Anders var väldigt nöjd med hans mentala och motoriska utveckling! Tyvärr är han väldigt liten, han har inte växt eller ökat i vikt nämnvärt sen senast vi var där. Men eftersom Jonathan äter ok så var de inte oroliga. Tror dock inte Jonathan kommer bli en lång stor kille... 

Känner mig så nöjd! Fick en hel hög med kläder av elin häromdagen, vantar, ytterkläder, underställ och massa annat! Det sparar oss en massa pengar och en massa resor till stan :) dessutom har vi nu möjlighet att ha lite ombyten både hemma och på dagis :) 

Renoveringen av badrummet går sakta framåt, nu har vi nya vattenledningar i hela huset! Så nu är det bara resten kvar ;) 
Längtar efter att ta en dusch uppe med golvvärme!!!!


Potatisar är leksaker- eller? 
Jonathan är väldigt inne på att allt ska på fötterna...
 
Tycker trädet föll lite närmare huset än vad som är trevligt i helgens storm :/

Kul med nya leksaker på dagis :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar