lördag 21 september 2013

Ny idol

I fredags hade jag sällskap så det räcker :)
På förmiddagen passade Madde och Josephine på att komma med hit när franken skulle sluta tidigt. Tiden gick attans  fort bara, så mysigt med lite sällskap :) 

På eftermiddagen träffade jag en tjej som också fått barn tidigt, hennes Ian vägde bara ca 550g när han kom ut. Ian är min nya idol! Efter allt han gått igenom är han en liten kille med en stor personlighet, glad, go, nyfiken och överallt! Älskar dessa starka ungar som väljer livet :) han är nog jonathans nya idol med, för han har härmat hans högljudda test av sin röst sedan vi åkte hem :)

Jonathan var också fascinerad av söta söta Josephine, men också lite rädd för henne.
Var bra att jag var social hela dagen, för på kvällen var jag o Jonathan ensamma hemma medan Nick drack öl med en kollega :) 

Huh vad allt kommer nära nu, i onsdags träffade jag min kusin som ska toasta på bröllopet och på kvällen träffade jag och nick prästen. Det var ganska intressant att berätta för prästen varför vi vill gifta oss och vad vi älskar hos varann. 
På onsdag ska vi öva o kyrkan och på fredag ska jag prata uppsättning med frisören... Gaahh! De där med att vara i centrum en hel dag är ju inte riktigt min grej! Men set ska bli kul ändå :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar