söndag 29 september 2013

Mindre än en vecka kvar till fru!

Det börjar bli pirrigt nu! På lördag är jag mrs Johnstone! Set är mycket som ska klaffa med mat och bussar, men det ska nog gå bra :) vi har övat hos prästen och jag har gjort en testuppsättning på håret, både präst och frisör känner jag förstår vad vi vill ha, vilket är skönt.



Jonathan blir bara större mer alert hela tiden. Nu ligger han jämte mig och pratar och pratar! Nick var uppe och bytte blöja nyss och det gör mig varm att höra hur dom pratar med varann. Dom är så goa med varann! Han var så glad över att hans lärare på jobbet äntligen fick se Jonathan, är ju kul att få visat upp det man är mest stolt över! 

Här har vi börjat ordentligt med smakportioner, jag hoppas att han snart kan äta en hel kvällsportion, då kanske han sover lite längre :)

Vi var på föräldragrupp på BVC i onsdags, jag var lite orolig över att gå, då det självklart var flera tvillingar där, men det gick bra, bara jag får förbereda mig så klarar jag det mesta. Jag saknar Leo så att det gör ont ibland, är så jobbigt att veta att jag aldrig kan göra något för honom. Det skulle varit två hungriga grabbar som låg i sängen och pratade, inte en. 

 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar