söndag 15 mars 2015

Vår i bollebygd!

Här har det varit vår i helgen, så skönt :) 

Mamma och pappa var här i fredags, pappa fixade med d sista detaljerna i badrummet och mamma städade källaren, hon vet att jag inte orkar nu när jag är gravid, är så trött på att vara trött och energilös :/ jag slutade tidigt i fredags och jag och Jonathan spenderade flera timmar ute med mamma. Vi har varit ute mycket hela helgen, fördelen med barn är att man kommer ut :) önskar bara att det fanns en lekplats lite närmare.

Förra helgen var jag på fästingfest, jag gick hem när alla andra hade kommit till sitt gamla studentläge, såna tillfällen är man hellre onykter faktiskt. Jag inser att jag blivit ganska stor när overallen var tight. Skaffade den i och för sig när jag var smalast någonsin i livet och nu är jag allt  annat än det! Fantastiskt kul att träffa alla! Förra gången jag funderade på att gå på denna festen, hamnade vi istället på sjukhus och väntade på att de skulle snitta mig. Kommer aldrig glömma filmen de skickade när jag mådde så dåligt på sjukhuset, fantastiska vänner <3

Helgen har varit rätt lugn, har varit skönt att fixa lite i trädgården och tvätta och sånt som har varit lite eftersatt. Sen att jag somnar innan nio gör det ju lite svårare att vara social. 

Första bilden vi tagit på magen, en vecka sedan

Jag och Jonathan är inte helt överens om vad städa är, jag plockar i lådan och han ur
Liten har blivit stor
Trädgårdstomten :)

Rätt lockig :) 

Drive thru cooking är det nya 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar