söndag 23 mars 2014

Upp som en sol ner som en pannkaka

Vi skulle ju bo här i dalsjöfors tills vi fick sålt lägenheten.
Efter mycket strul fram och tillbaka blev det till slut budgivning på lägenheten. I torsdags kväll skrev vi på pappren.
I tisdags fick Jonathan magsjuka, så då han var bra sliten och hängig åkte vi in med honom när jag kom hem efter att ha skrivit på i torsdags. Han fick lite vätskeersättning och sen en dos med medicin som stoppade illamåendet i 12h så att han kom ikapp sig. Det är obeskrivlig tur att jag fortfarande ammar, då han avskyr vätskeersättning och spyr av allt fast vet jag inte hur vi skulle ha hålla honom ifrån uttorkning annars. I lördags blev jag sjuk med feber och magsjuka och idag nick! Så den oxfilé min mamma köpt för att fira hamnade i frysen. Så här är vi nu, kvar i dalsjöfors. Sjuka istället för firande. Skönt dock att vara här när både jag och nick är sjuka, ger oss lite avlastning.
Men på sätt och vis är det bra att jag också blivit sjuk då det ger mer antikroppar till Jonathan.
Nu håller vi alla tummar och tår för att han inte spyr mer utan får behålla sin mat! Det gör så ont i mammahjärtat att se honom trött sliten och ynklig ❤️


Före han blev sjuk

Lite bättre en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar