torsdag 3 juli 2014

Ja vi lever :)

Fina rosor i trädgården :)

Vi har verkligen fullt upp med hus, jobb och framför allt Jonathan!
Jag tror jag ska hinna massor som förr, men det gör jag verkligen inte! :) efter att ha kommit hem från jobbet, lekt med Jonathan och nattat honom, så är det inte mycket tid kvar att göra något på.

Jonathan har dessutom varit förkyld i ca två veckor, det gör att han inte sovit så bra heller.

Sedan sist har nick varit i England och krockat, jag har fyllt år, vi har haft en massa trevligt besök och nu har jag äntligen börjat min semester.

Nu renoverat vi sovrummet, den gamla mörka färgen ska bli skönt att få bort :) 

Jonathan utvecklas varje dag nu, det går bara så fort! Känns som om huset har varit en lyckoträff för honom med :) 

Sorry att jag är kass på att uppdatera, men vi lever iallafall. 

Nya favoritsysslan, kasta saker ur en låda :)

Kan man äta gräslök? 

Fyra generationer, pappa, farmor och vi

Fyra generationer på mammas sida :) 

Chillar i gräset 
Före renovering...

Utan tapeter

Älskar att äta själv, är bara så söligt :) 

Tänk vad kul man kan ha med lite hund-påsar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar