tisdag 15 april 2014

Tillbaka på jobbet!


Igår började jag jobba igen och som väntat var det idel datorstrul, hur kan det alltid ta minst en dag att komma i ordning med dator och sånt när man varit borta länge? Nu har alla andra uppgraderat till win 7 också, det gjorde det inte direkt bättre, men imorgon ska de förhoppningsvis gå bättre :)

Jonathan sov som vanligt riktigt uselt när det varit en stor förändring, men förhoppningsvis blir det bättre inatt, för oj vad jag är trött nu! 

Ovana att jobba, datorstrul på jobbet och dåligt med sömn är en mindre bra kombination :) men jag kommer vänja mig, Jonathan och Nick med :)

Men trots att det är tråkigt att lämna killarna hemma så är det kul att vara tillbaka på jobbet, jag ser fram emot att sätta tänderna i ett nytt projekt och känna pulsen lite :)

I helgen var Madde och Franken här med Josefin, var precis vad vi behövde för att piggna till lite efter en lång tid med först magsjuka och sen förkylning. Lite sällskapssjuka kan man säga :)

Här är det full fart, Jonathan går längs möbler, går med sin gåvagn och är inte still mycket.

Han har nu så mycket som 6st tänder, snart går han väl utan hjälp!

De två veckor vi har haft ihop hemma har vi spenderat med att åka runt på Ikea, Ullared och olika byggvaruhus för att kolla badrum, kakel och tapeter. Snart flyttdax ju :)


På väg hem från Ullared

Hjälper mamma med tvätten

Blöjhinken använder man väl för att gå med?

1 kommentar: